Vanhempainilta sekä jaoston sääntömääräinen syyskokous 30.10. klo 18 Vaparissa

23.10.2018

Yu- jaosto järjestää vanhempainillan kaikkien ryhmien urheilijoiden vanhemmille tiistaina 30.10 klo 18:00 Vaparin aulatilassa. Tänä vuonna vanhempainilta toteutetaan siten, että kaikkien ryhmien treenit pidetään Vaparissa klo18 alkaen. Ohjelmassa on temppurataa, leikkimielisiä viestejä yms. Vanhempainillassa esittelemme seuran toimintaa, valmentajat ja jaosto ovat paikalla. Käydään läpi yhteisiä pelisääntöjä, käytänteitä ja keskustellaan avoimesti seuratoimintaan liittyvistä asioista. Illan yhteydessä on myös mahdollista sovittaa seura-asuja ja varastossa olevat mallit ovat myynnissä. Mallit, koot, hinnat ja saatavuus https://yleisurheilukaarinanura.sporttisaitti.com/seura-asut/ Tarjolla on perinteiseen tapaan kahvia ja pullaa.

Illan päätteeksi pidetään yu-jaoston syyskokous, jossa valitaan jaoston toimihenkilöt ensi vuodelle. Porukkaan mahtuu uusia aktiivisia huoltajia, jotka tahtovat vaikuttaa lapsensa harrastukseen ja kehittää seuratoimintaa yhdessä toisten jaostolaisten kanssa! Jaostotoiminta on mukavaa yhdessä tekemistä ja siihen ei tarvita omaa urheilutaustaa tai muuta erityisosaamista. Tärkeää on motivaatio sitoutua yhdessä tekemiseen ja toiminnan kehittämiseen. Tule rohkeasti mukaan!