PNG 2024

24.2.2024

Katsomokartta

Paavo Nurmi Games 2024 tarjoaa seurallemme mahdollisuutta yhteistilaukseen PNG 2024 lipputuotteista. Liitteenä kuva ja katsomokartta PNG 2024-lipputuotteista. Alennukset lasketaan kuvassa olevista normaalihinnoista. Yleisurheiluseuroille uudet alennukset (yli 6 kpl lipputilaukseen) seuraavanlaiset: Aikuisten liput Lippujen normaalihinnat ovat näkyvissä kuvassa - Normaalihinnasta 20 %-alennus numeroidusta katsomopaikasta (A, B ja C katsomot) - Normaalihinnasta 50 %-alennus numeroimattomasta katsomopaikasta (D-katsomo) Lasten liput Lasten (alle 15v) normaalihinta on puolet aikuisten lippujen normaalihinnasta - Normaalihinnasta 20 %-alennus numeroidusta katsomopaikasta (A, B ja C katsomot) - Normaalihinnasta 50 %-alennus numeroimattomasta katsomopaikasta (D-Katsomo) Avustaja pääsee avustettavan kanssa veloituksetta. Muuta lisätietoa: Tilaus kannattaa tehdä hyvissä ajoin kevään aikana (kun on ajoissa saa valita parhaat paikat) Uralaisilla voidaan tehdä "oma kannattajakatsomo" ja vierekkäiset paikat, jos haluamme. Mikäli olette kiinnostuneet yhteistilauksesta, olkaa yhteydessä jaoston puheenjohtaja Timo Pohjalaiseen tai varapuheenjohtaja Ville Raitaseen 15.4.2024 mennessä.