Seura-asut

Uran seuravaatteet tilattavissa Stadiumilta!

Seuralla on yhteistyösopimus Stadiumin kanssa. Yhteistyöliikkeemme on Myllyn Stadium, jossa seuravaatemallisto on myymälän puolella nähtävissä ja sovitettavissa (ilman painatuksia siis ja väreissä, jotka myymälässä kulloinkin on saatavilla). Mikäli sopivaa kokoa ei olisi saatavissa, sellainen voidaan tilata myymälään. Seuravaatteet ovat pääasiassa Craftin, muutama Adidaksen tuote on mukana. Ajatuksena on, että seuravaatteissa yläosa on punainen, alaosa musta. Stadium maksaa seuralle sopimuksen mukaista bonusta tilatuista seuravaatteista.

Siirry Uran seuravaatevalikoimaan tästä!

Koko seuravaatemallisto löytyy Stadium TeamSales -sivuilta. Näiden tuotteiden tilaukset Katrin kautta!

Mikäli olet jo Stadiumin jäsen, voit tukea seuraa Stadium Member -bonussysteemin kautta. Henkilökohtaisen bonuksen saat aina itsellesi, mutta Stadium antaa seuralle 3% extrabonuksen. Lisätietoja ja ohjeita löydät: https://www.stadium.fi/member (aivan sivun alaosassa).

Seura hankkii urheilijoille vuosittain yhden paidan. Jaostossa on sovittu, että tilausajankohta on tammikuu, täydennystilaus keväällä/kesällä aloittaneille urheilijoille tehdään kesäkuun lopussa.

Yhteistilauksista ja muista seuravaateasioista voit olla yhteydessä Katriin: katrigauffinyu@gmail.com.