Ilmoittaudu jäseneksi

LUE OHJEET ENNEN TÄYTTÄMISTÄ!

Ohjeet lomakkeen täyttöön

• Tarkista ryhmän yhteyshenkilöltä/vastaavalta ryhmän tilanne ennen ilmoittautumista.
  • Lapsen syntymäajan kohdalla pääset valitsemaan halutun syntymävuoden nopeammin painamalla kalenterissa kuukautta ja vuosilukua.
  • Vähintään yhden huoltajan tiedot ovat pakolliset. (Koskee kaikkia huoltajan tietokenttiä).
  • URA YU:n lähettämät tiedotteet lähtevät kaikkiin sähköpostiosoitteisiin automaattisesti, jotka lisäät jäsenhakemukseen. Käytä sähköpostiosoitteita, joita seuraat usein.

Ilmoittautumisesta seuraa viikon sisällä lähetettävä lasku kausimaksusta. Laskussa on eräpäivä noin 2-3 viikon päässä. Jos et saa laskua sähköpostiisi tai jos et halua jatkaa harrastusta eräpäivän jälkeen, ilmoita siitä yleisurheilu@kaarinanura.fi osoitteeseen.

Ilmoittamalla lapsesi yleisurheiluun sitoudut myös toimitsija- ja buffettivelvoitteeseen (EI koske lapsi-vanhempi -ryhmää).

Lisenssi ja vakuutus

Yleisurheilulisenssien hankinta on siirtynyt Yleisurheilurekisteristä Suomisportille.

Rekisteröitymistä varten tulee syöttää huoltajan hetu. Kaarinan Uran yleisurheilujaosto ei kerää jäsenten eikä huoltajan hetuja. Huoltajan tulee rekisteröityä Suomisportille ja tämän jälkeen tulee lisätä omiin käyttäjätietoihin huollettavat.

Suomisportilla paina Kirjaudu ja syötä sähköpostiosoitteesi, tämän jälkeen saat oman sähköpostiisi kirjautumislinkin. Jonka jälkeen saat syötettyä omat tietosi rekisteriin. Rekisteröitymisesi jälkeen sivuston oikeassa laidassa on oman nimesi vieressä valikko, tätä painamalla avautuu alasvetovalikko, jota kautta pystytte lisäämään urheilijat, jotka ovat huolettavianne.

Harrastuksen lopettaminen

Ilmoita asiasta omien valmentajien lisäksi yleisurheilu@kaarinanura.fi osoitteesseen, jotta tietonne tulee poistetuksi jäsenrekisteristä.