Kausimaksut

Olet tervetullut tutustumaan toimintaamme. Voit käydä 3 kertaa harjoituksissa kokeilemassa ennenkuin päätät liitytkö seuraan. Yleisurheilu on edelleen varsin kohtuuhintainen harrastus verrattuna moneen muuhun lajiin.

YLEISURHEILUN KAUSIMAKSUT 2023-2024 (1.10.2023-30.9.2024)

• 2014 syntyneet ja vanhemmat
    • 220€ / koko kausi (toinen lapsi 190€ ja kolmas lapsi 170€) tai
    • 160€ / kesäkausi (touko-syyskuu)
  • 2015-2016 syntyneet (harraste; treenit 1x vko)
    • 90 € / koko kausi
  • 2017-2018 syntyneet
    • 90€ / koko kausi
  • Kilpa-/aikuisurheilija (edustaa seuraa, ei muita etuja)
    • 100€ / koko kausi

Kausimaksu sisältää:

- Jäsenmaksun seuralle ja liitolle

- Kisapaita

- Kilpailulisenssi. Sisältää vakuutuksen vuonna 2006 ja sen jälkeen syntyneille. Vuonna 2009 ja aikaisemmin syntyneet hankkivat itse Sporttiturvan tai vastaavan vakuutuksen. Lisätietoja lisensseistä ja pakollisista vakuutuksista.

(Varsinkin tavoitteellisesti harjoitteleville suosittelemme hankkimaan paremman vakuutuksen, joka korvaa myös sairaskulut eli rasitusvammat yms. Lisätietoja SUL:n tai IF:n sivuilta.)

- Kilpailumaksuja. Seuran maksamat kilpailut löytyvät Tapahtumat -välilehdeltä

- Ohjatun harjoittelun 1- 3 kertaa/vko ja harjoitusohjelman (erikseen sovittuna, ns. erikoisryhmät)

- Erikoisryhmien valmennukset talvikaudella Kupittaalla ja Valkeavuoren yläkoululla (+14v ryhmä)

- Vuosittain kymmenen urheilijaa valitaan seuran kustantamiin leirityksiin menestyksen, harjoittelumotivaation ja käyttäytymisen perusteella. Valmentajat esittää urheilijat jaostolle, joka päättää niistä kokouksessa syksyllä.(päätös tehdään joka syksy jaoston taloudellisen tilanteen mukaan)

- Alennuksia ja muita mahdollisia etuja joita seura ja yhteistökumppanit tarjoaa

TOIMITSIJAVELVOITE

Meillä on käytössä toimitsijavelvoite. Seuramme on velvoitettu hoitamaan tietty määrä toimitsijatehtäviä vuoden aikana ja Kaarinan Urassa urheilevan vanhempina olette velvoitettu kantamaan kortenne kekoon osallistumalla sekä toimitsija- että apuvalmennustehtäviin. Velvoitteeseen voi myös kuulua buffetti-tuotteiden valmistaminen / tuominen tilaisuuksiin. Järjestämämme kisat tuottavat kilpailumaksuja seurallemme, jolla taas rahoitamme toimintaa. Samoin buffetista saamme rahaa seuran toimintaan.

Valitse "Toimitsijakalenterista" ne kisat johon ilmoittaudut toimitsijaksi ja/tai "Valmentajakalenterista" ne harjoitukset johon osallistut valmentajan apuna. (yhteensä vähintään 3 tilaisuutta).

Toimitsijavelvoitteen täyttämättä jättäminen kisassa johtaa kilpailijoiden osanotto-oikeuden eväämiseen.

Hoitamattomista toimitsijavelvoitteista peritään maksu (50e/toimitsijatehtävä).

Ilmoittaudu mukaan!

HUOM! Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Terveisin

Kaarinan Uran yleisurheilujaosto

Kyselyihin vastaa valmentajat tai puheenjohtaja, yleisurheilu@kaarinanura.fi.