TOK seurabonus

Kaarinan Ura ry ja Turun Osuuskauppa ovat solmineet TOK-seurabonus -yhteistyösopimuksen.

TOK Bonus-järjestelmä

TOK maksaa kaikkien mukana olevien perheiden kuukausittain S-Etukortilla kerryttämästä Bonuksesta 5% seurabonuksen yleisurheilulle. Kyseessä on LISÄBONUS eli TOK:n maksama TOK Bonus ei pienennä perheiden omia bonuskertymiä. Tiedot Bonuksen kertymistä varten alkavat kerääntyä takautuvasti tammikuun alusta.

Sopimus koskee seurassa harrastavan junioriurheilijan huoltajia (ei esim. muita lähisukulaisia). Bonus järjestelmään voivat poikkeuksellisesti kuulua joukkueen/seuran toiminnassa mukana olevat henkilöt (esim. valmentaja, huoltaja jne…) vaikka heidän perheessään ei olisi seurassa harrastavia junioriurheilijoita. Junioriurheilijan perhe voi kuulua yhtäaikaisesti myös muiden seurojen käytössä oleviin TOK Bonus-järjestelmiin.

Miten TOK Bonus lasketaan?

Ostoksensa S-ryhmään keskittävä yksi asiakasomistajaperhe saa Bonusta esimerkiksi 76,20€ kuukaudessa eli yhteensä 914,40 € vuodessa. Tästä TOK maksaa viiden prosentin lisäbonuksen eli 86,86 € seuran osoittamalle tilille.

Kuka hyötyy järjestelmästä – miksi pitäisi liittyä?

Bonusjärjestelmään liittyminen ei ole pois perheen omista bonuksista. Kaarinan Uralle kertyvä extra-bonus käytetään kaikkien yleisurheilijoiden hyväksi, kuten leiritykset, harjoitusvälineet, kisamatkat jne…

Nyt kaikki mukaan!

Toivomme, että kaikki jäsenperheet jotka ovat asiakasomistajaperheitä, täyttävät viipymättä sähköisen lomakkeen ja liittyvät järjestelmään. Jos et vielä ole TOK:n asiakasomistaja, nyt jos koskaan kannattaa liittyä. On tärkeää, että tämä mahdollisuus osataan hyödyntää täysimääräisesti!

Toimi heti ja ilmoittaudu TOK:n asiakasomistajajärjestelmässä olevan pääjäsenen jäsennumerolla tämän ohjeen mukaan.

Ilmoittautumiseen tarvitset pääkortin jäsennumeron. S-Etukortissa jäsen-/asiointinumero löytyy kortin alareunasta, osuuskaupan nimen perästä. Neljä ensimmäistä numeroa (1240) kertovat osuuskaupan ja kuusi viimeistä oman yksilöivän jäsen-/asiointinumerosi. Numerosarjan muoto on siis 4 + 6 numeroa, eli yhteensä 10 numeroa.

Jos et ole vielä TOK asiakasomistaja, liity sähköisesti Liity - S-kanava tai asioimalla TOK:n toimipaikassa.

Yleisesti bonuksesta: https://tokseurabonus.fi/

Vastaan mielelläni tähän seurabonukseen ja kaikkeen seuratoimintaan liittyviin kysymyksiin

Terveisin
Kaarinan Uran yleisurheilun puheenjohtaja