Tähtiseura

Tähtiseura on Olympiakomitean, lajiliittojen ja liikunnan aluejärjestöjen seurojen laatuohjelma.

Tähtimerkki on lupaus laadusta nykyisille ja uusille seuran jäsenille sekä heidän lähipiirilleen ja tukijoille.

Tähtimerkki on osoitus modernista, ketterästä, vastuullisesta ja inhimillisestä toimintatavasta. Sevastaa erilaisten liikkujien tarpeisiin, mutta myös kehittyy heidän mukanaan.

Tähtiseura is a quality management programme set up by the Finnish Olympic Committee,
sports federations andregional sports organisations.

The Star Label represents a promise of quality to current and new club members as well as their familiesand supporters.

It is an indication of modern, agile, responsible and humane operating methods. It meets the
needs of all kinds of athletes and sports enthusiasts, but also develops with them.

Tähtiseura är ett kvalitetsprogram för föreningar inom Finlands Olympiska Kommitté rf,
grenförbunden och områdesorganisationerna för motion.

Stjärnmärket är ett löfte om kvalitet för de nuvarande och nya föreningsmedlemmarna samt
deras närmaste krets och supportrar.

Stjärnmärket är ett tecken på modernt, smidigt, ansvarsfullt och mänskligt funktionssätt. Den
besvarar behoven hos olika motionärer, men även utvecklas med dem.