Ilmoittaudu toimitsijaksi

Hei kaikki harrastajien vanhemmat ja läheiset!

Seuramme on velvoitettu hoitamaan tietty määrä toimitsijatehtäviä vuoden aikana. Kaarinan Urassa urheilevan vanhempina olette velvoitettu kantamaan kortenne kekoon osallistumalla toimitsija- ja/tai apuvalmennustehtäviin. Toimitsijana oleminen ei vaadi mitään erityiskoulutusta ja paikan päällä on aina lajijohtaja, joka neuvoo mitä pitää tehdä. Valitse alla olevasta listasta ne kisat (vähintään 3 kpl/1 perhe) joihin ilmoittaudut toimitsijaksi. Muista että estymisen sattuessa on jokainen itse velvollinen hoitamaan itsellensä tuuraajan. Voit ilmoittautua myös yksi kilpailu kerrallaan.

Kauden 2023 toimitsijakalenterin ja -tehtävät löydät vasemmalla olevasta valikosta.

Kaikki rohkeasti mukaan toimitsijatehtäviin!  Tervetuloa mukaan viettämään aikaa oman lapsen ja seurakavereiden kanssa. Samalla tutustut muihin vanhempiin ja pääset seuraamaan kilpailusuorituksia lähietäisyydeltä!

Kilpailujen lopulliset aikataulut selviävät aina ilmoittautumisajan umpeuduttua. Kilpailujen aikataulut ja mutt tiedot löydät klikkaamalla kalenterissa kilpailun nimeä.

Käythän tutustumassa tarvittaviin toimitsijamääriin ja kuvauksiin toimitsijakalenterista ennen ilmoittautumista. Kilpailukalenteria ja toimitsijatarpeita päivitetään manuaalisesti ja tehtävät täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Linkki Suomen Urheiluliiton SUL:n sääntöihin ja tuomarioppaaseen kaikille kiinnostuneille:

Lasten yleisurheilusäännöt

Ilmoittautumislomake:

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.