Pelisäännöt

Kaarinan Uran yleisurheilun yleiset pelisäännöt

1. Tulen ajoissa ja oikein varustautuneena harjoituksiin.

2. Olen syönyt riittävästi, mutten ole kuitenkaan syönyt itseäni liian täyteen, ja monipuolisestiennen harjoituksia (1-2 tuntia ennen).

3. Teen harjoitteet kunnolla.

4. Annan toisten harjoitella rauhassa.

5. En kiusaa enkä hauku epäonnistumisista harjoituksissa tai niiden jälkeen.

6. En käytä rumaa kieltä enkä arvostele muita.

7. Jätän harjoitukset väliin jos olen sairastunut.

8. En poistu harjoitusalueelta ilman valmentajan lupaa edes hetkeksi.

9. En käytä hajoituksissa energiajuomia tai virvoitusjuomia, vain vettä.

10. edustan kaarinan uraa ryhdikkäästi ja rehdisti.

Mikäli lapsi/nuori ei noudata yllä olevia pelisääntöjä harjoituksissa on valmentajalla oikeus poistaalapsi/nuori treeneistä sivuun odottamaan tai jopa poistaa harjoituksesta.Valmentajat keskustelee vanhempien kanssa heti asiasta, jos kyseessä on isompi rike.

Vanhempien pelisäännöt

1. Vanhemmat antavat vastuun ryhmän valmentajille harjoituksissa ja kilpailutilanteissa.

2. Vanhemmat sitoutuvat noudattamaan seuran antamia aikatauluja: tuovat urheilijat ajoissaharjoituksiin, kilpailuihin ja muihin seuran järjestämiin tapahtumiin.

3. Vanhemmat lupaavat kannustaa ja ottaa huomioon ryhmän urheilijat seuran tilaisuuksissa.

4. Vanhemmat tulevat hakemaan harjoituksista urheilijan harjoituspaikalta (koskee 7-10 ryhmää).